ge mig en vinterdrog

Publicerad 2015-01-12 20:46:00 i Allmänt,

Längesen jag skrev något här, dåligt av mig, men hursom har mycket hänt senaste tiden och mycket kommer förhoppningsvis hända framöver också. Det har varit helt sjukt äckligt skönt med ett jullov om man får säga så. Min jul var jättemysig, precis som den ska vara & det nya året firades även in med en bunt härliga människor. trots en helt ok lyckad nyårsafton så åkte jag självklart på drygaste förkylningen därefter. Så idag var min första skoldag sedan december, och även fast det varit uppehåll och längesen man satte sin fot inne på skolan så spelar det absolut ingen roll som helst, för trött är väl bara förnamnet på vad jag är på skiten. Hur ska jag stå ut tills sommaren? Jag orkar inte ens tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela