från fredagen i blackstad

Publicerad 2014-11-11 20:25:00 i Allmänt, Partaj,

 
         
                 
 
 Ett par mobilbilder från i fredags då våran indianstamm styrde till med härlig C.C. fest ute i Blackstad. En bra kväll till en början, men förkylning och annat tog över och jag hamnade i säng tidigt. Resulterande i en helg med snor och slemm. Har varit borta från skolan i en vecka nu, så jag känner att jag måste ta mig dit imorgon. Och från bloggen har jag varit borta ännu längre, det är mycket som händer runtomkring mig just nu därför har jag inte haft någon tid eller ork till att skriva eller ladda upp något. Gymmet har jag nog inte heller vistats på kring en evighet pga sjukdom och annat, Ska ta mig i kragen och även försöka skärpa mig med uppdateringen, då jag gärna vill ha något att titta tillbaka på i framtiden. Men...så säger man väl alltid. 
 
Annars rullar det på, med skola & plugg och den där körkortsteorin är också snart dags att ta tag i. Mycket kaos runtomkring som sagt och mitt rum är snart totalrenoverat och dubbelt så stort som innan. Det ska bli otroligt skönt att inte ha sina kläder slängda i en säck och istället kunna få lite ordning på allt faktiskt. Så till helgen ska både väggar och golv vara klart och då kan jag börja flytta tillbaks möbler, och min kära säng. Måste ha lite annat att fylla ut rummet med så ska bli spännande att se hur resultatet kommer att bli senare. 

Kommentarer

Postat av: Emmie :)

Publicerad 2014-11-11 20:28:37

Åh va härliga bilder! :)

Postat av: Susanna Maria J

Publicerad 2014-11-11 20:48:20

Haha vilket gäng :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela