SUMMERTIME SADNESS

Publicerad 2014-07-30 21:42:00 i Allmänt, Kärlek, Mumsigt, Musik, Partaj, Resor, Shopping,

 
// En del fångade och stunder värda att komma ihåg ifrån min sommar hittils.
 
Har jobbat mer än halva sommaren så har inte hunnit med så värst mycket faktiskt. Men nöjd är jag ändå. Sommaren är ju inte över än, men den börjar närma sig sitt slut så jag tänker ta vara på varje stund jag får. Men en togakväll med världens bästa tjejer, grym festival med Nina, kalmarbesök x2, visfestivalsdagar med härliga människor inkl thomas stenström, jordgubbsplockning, två år tillsammans med Albin, sol och bad, tripp till Västkusten & Ullared, god mat och mycket annat har jag lyckats få uppleva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela