5 Augusti

Publicerad 2014-08-05 15:13:47 i Allmänt,

Blir inte så mycket bloggande då jag har annat för mig om dagarna. I fredags var jag nere i hamnen med Amanda och kollade floorball open och strosa runt lite i stan. Senare på kvällen var jag på bio med Sara, Vendela och Linnea och mös. Hade sedan sleepover mys med mandypandy sön-mån och även inatt. Lagat god mat och haft det supermysigt de senaste dygnen. 
Har världens ångest över att det knappt bara är två veckor kvar av det här sommarlovet, det känns verkligen hemskt. Men jag har en del att se fram emot i Höst så jag hoppas att det kommer gå bra ändå. 
Har unnat mig lite nödvändigt från Kicks och Nordicfeel den här gråa förmiddagen, det kan faktiskt behövas ibland. Nu ligger jag framför tvn med datorn i knäet och tänkte kolla lite bloggar innan jag och Albin tar tag i dagen och gör något utav den. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela