Beneath your beautiful

Publicerad 2013-11-12 20:13:40 i Allmänt,

-Saknar både det blonda håret och så brännan. Vart tog sommaren vägen hallåå, jag är ingen vintermänniska, aldrig varit och kommer aldrig heller bli.
 
Ligger & myser i sängen med mitt hjärta bredvid, så himla skönt efter en lång och regnig tisdag som denna, en av de få fördelarna när höstmörkret tar över totalt. Hiss idag: pizzan till lunch./Diss idag: källkritikslektionen- så himla trött på allt som har med skolan att göra. Tur är väl att det bara är ett par veckor kvart till lov & jul. 
 
Tänkte sätta mig med huvudet i matteboken en stund ikväll, hade det varit för ett par månader sen hade jag aldrig lagt ner nån tid åt matte hemma. Meeen, duktig som man är så får man väl göra det då!! & jag som trodde jag hade sovmorgon imorgonbitti men icke.. det får väl gå ändå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela