21 oktober

Publicerad 2013-10-21 15:44:00 i Allmänt,

 
 
I lördags gjorde jag inte alls många knop, var iväg på bio på kvällen med mina tjejor & såg på insidious 2. Precis aprädda..men bra var den.  
Och igår följde jag & albin med till oskarshamn & kollade på min lillebrors innebandymatch, jätteduktiga och vann! Käkade mcdonalds påvägen hem & så bara tog det lugnt resten av kvällen, så som de flesta söndagar brukar se ut.
Imorse var det jobbigt att gå upp, har iallfall blivit av med ett matteprov & hur det gick är väl inget värt att ta upp. Känns som jag håller på att bli sjuk, så tänkte bara vara hemma och vila upp mig. Försöka skriva lite på mitt historia arbete och plugga till samhällsprovet imorgon!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela